Yeni Battlefield Oyun Hakkında Detaylar Açıklandı

Hoş Geldiniz

Türkiye'nin ilk ve tek yapay zeka destekli en modern arayüzüne sahip oyuncu forumuna hoşgeldin!

Şimdi Kaydol

senseibey

Üye
Kayıt
3 Mart 2025
Mesaj
113
Tepki
57
Şehir
Trabzon
WOS Coin
47
Battlefield, bir sonraki oyunun silah kullanımı, hareketleri ve sunucuları hakkında umut verici haberler de dahil olmak üzere yaklaşan bölümü hakkında daha fazla ayrıntı paylaştı. Bu geliştirme güncellemesi, Battlefield'ın lansman öncesi testlerini denetleyen yeni topluluk odaklı şube olan Battlefield Labs'tan geliyor.

Geliştiriciler daha önce Battlefield Portal'ın bir sonraki Battlefield oyununa geri döneceğini doğrulamıştı . Bunun ve bir avuç sızıntı ve söylentinin ötesinde, EA'nın yaklaşan FPS'si hakkındaki çoğu ayrıntı gizli kaldı. Ancak, artık durum böyle değil, çünkü geliştirme ekibi artık bazı ilgi çekici oyun ve işlevsellik ayrıntılarını doğruladı.
battlefield new game wosforum.com


Battlefield'ın Twitter hesabı yakın zamanda yeni bir silah geri tepme sistemi, iyileştirilmiş hareket animasyonları ve 60 Hz sunucu optimizasyonunu açıklayan ayrıntılı bir gönderi paylaştı . Oyun hala erken geliştirme aşamasında olsa da, bu ayrıntılar geliştiricilerin daha akıcı bir çok oyunculu deneyim, daha gerçekçi silah kullanımı ve muhtemelen CoD: Black Ops 6'nın çok yönlü hareket sistemine benzer modernleştirilmiş bir hareket sistemine öncelik verdiğini gösteriyor. Özellikle, bu özelliklerden bazıları Battlefield Labs'ın 7 Mart'taki ilk oyun testi için onaylandıve kısmen topluluğun bu değişikliklere uyum sağlamasına yardımcı olurken geri bildirim toplamayı amaçlıyor.




Bir Sonraki Battlefield Oyununda Silah Kullanımı ve Hareketler Geliştirilecek​




  • Silahlar için özel, benzersiz geri tepme desenleri.
  • Hareket animasyonları yenilendi ve geliştirildi.
  • İyileştirilmiş silah kullanımı, kamera sarsıntıları ve ateş etme stabilitesi.
  • Hareket seçenekleri için görsel göstergeler.
  • Çömelme, savaş dalışı ve iniş yuvarlanması gibi hareketler yeniden tanıtıldı.
  • 60Hz optimize edilmiş sunucular.

battlefield new game 2wosforum.com


Battlefield Labs'ın geliştirme güncellemesinin öne çıkan noktaları silah kullanımı ve hareket iyileştirmeleri olsa da, 60 Hz sunucu optimizasyonu da topluluktan övgü aldı. Battlefield 2042'de , belirli haritalardaki yüksek oyuncu sayısı nedeniyle sunucu tick oranları kaçınılmaz olarak azaldı ve bu da oynanışı olumsuz etkiledi. Ancak, geliştiricilerin geçmiş oyunlardan ders çıkardıkları ve benzer sunucu sorunlarını önlemek için çalıştıkları anlaşılıyor. Bu çok önemli çünkü sunucu istikrarı Battlefield serisi için uzun zamandır bir zorluk teşkil ediyor. Örneğin, Battlefield 1 oyuncuları bir zamanlar oyunu oynanamaz hale getiren ciddi sunucu çökmeleri nedeniyle para iadesi talep etmişti .


Bir sonraki Battlefield için yeni oynanış detayları, DICE'ın önceki taksitlere kıyasla daha da iddialı bir şekilde sürükleyici ve gerçekçi bir savaş deneyimi yaratmayı hedefleyebileceğini gösteriyor. Silahlara özgü bir geri tepme sistemi, oyuncuların sınıf değiştirirken daha dik bir öğrenme eğrisiyle karşılaşacağı anlamına gelebilir. Bu muhtemelen savaşları yoğunlaştırabilecek karmaşık bir hareket mekaniğiyle eşleştirilecektir. Ancak, Battlefield'ın gerçekçiliğe odaklanması da bir zorluk teşkil ediyor . Geliştiriciler doğru dengeyi sağlamayı başaramazlarsa veya çok fazla yeni özellik sunmazsa, oyuncuları yabancılaştırma ve önceki Battlefield oyunlarından bazılarının yanlış adımlarını tekrarlama riskiyle karşı karşıya kalırla
 
Son düzenleme:
Battlefield, bir sonraki oyunun silah kullanımı, hareketleri ve sunucuları hakkında umut verici haberler de dahil olmak üzere yaklaşan bölümü hakkında daha fazla ayrıntı paylaştı. Bu geliştirme güncellemesi, Battlefield'ın lansman öncesi testlerini denetleyen yeni topluluk odaklı şube olan Battlefield Labs'tan geliyor.

Geliştiriciler daha önce Battlefield Portal'ın bir sonraki Battlefield oyununa geri döneceğini doğrulamıştı . Bunun ve bir avuç sızıntı ve söylentinin ötesinde, EA'nın yaklaşan FPS'si hakkındaki çoğu ayrıntı gizli kaldı. Ancak, artık durum böyle değil, çünkü geliştirme ekibi artık bazı ilgi çekici oyun ve işlevsellik ayrıntılarını doğruladı.
67 dosyayı görüntüle

Battlefield'ın Twitter hesabı yakın zamanda yeni bir silah geri tepme sistemi, iyileştirilmiş hareket animasyonları ve 60 Hz sunucu optimizasyonunu açıklayan ayrıntılı bir gönderi paylaştı . Oyun hala erken geliştirme aşamasında olsa da, bu ayrıntılar geliştiricilerin daha akıcı bir çok oyunculu deneyim, daha gerçekçi silah kullanımı ve muhtemelen CoD: Black Ops 6'nın çok yönlü hareket sistemine benzer modernleştirilmiş bir hareket sistemine öncelik verdiğini gösteriyor. Özellikle, bu özelliklerden bazıları Battlefield Labs'ın 7 Mart'taki ilk oyun testi için onaylandıve kısmen topluluğun bu değişikliklere uyum sağlamasına yardımcı olurken geri bildirim toplamayı amaçlıyor.




Bir Sonraki Battlefield Oyununda Silah Kullanımı ve Hareketler Geliştirilecek​




  • Silahlar için özel, benzersiz geri tepme desenleri.
  • Hareket animasyonları yenilendi ve geliştirildi.
  • İyileştirilmiş silah kullanımı, kamera sarsıntıları ve ateş etme stabilitesi.
  • Hareket seçenekleri için görsel göstergeler.
  • Çömelme, savaş dalışı ve iniş yuvarlanması gibi hareketler yeniden tanıtıldı.
  • 60Hz optimize edilmiş sunucular.

68 dosyayı görüntüle

Battlefield Labs'ın geliştirme güncellemesinin öne çıkan noktaları silah kullanımı ve hareket iyileştirmeleri olsa da, 60 Hz sunucu optimizasyonu da topluluktan övgü aldı. Battlefield 2042'de , belirli haritalardaki yüksek oyuncu sayısı nedeniyle sunucu tick oranları kaçınılmaz olarak azaldı ve bu da oynanışı olumsuz etkiledi. Ancak, geliştiricilerin geçmiş oyunlardan ders çıkardıkları ve benzer sunucu sorunlarını önlemek için çalıştıkları anlaşılıyor. Bu çok önemli çünkü sunucu istikrarı Battlefield serisi için uzun zamandır bir zorluk teşkil ediyor. Örneğin, Battlefield 1 oyuncuları bir zamanlar oyunu oynanamaz hale getiren ciddi sunucu çökmeleri nedeniyle para iadesi talep etmişti .


Bir sonraki Battlefield için yeni oynanış detayları, DICE'ın önceki taksitlere kıyasla daha da iddialı bir şekilde sürükleyici ve gerçekçi bir savaş deneyimi yaratmayı hedefleyebileceğini gösteriyor. Silahlara özgü bir geri tepme sistemi, oyuncuların sınıf değiştirirken daha dik bir öğrenme eğrisiyle karşılaşacağı anlamına gelebilir. Bu muhtemelen savaşları yoğunlaştırabilecek karmaşık bir hareket mekaniğiyle eşleştirilecektir. Ancak, Battlefield'ın gerçekçiliğe odaklanması da bir zorluk teşkil ediyor . Geliştiriciler doğru dengeyi sağlamayı başaramazlarsa veya çok fazla yeni özellik sunmazsa, oyuncuları yabancılaştırma ve önceki Battlefield oyunlarından bazılarının yanlış adımlarını tekrarlama riskiyle karşı karşıya kalırla
Bu söylediklerinizden biraz daha fazlası var hocam

 
Back