FragPunk geliştiricisi Bad Guitar Studio, stüdyonun Spectre Divide oyununu kapatacağını ve sonlandıracağını duyurmasına yanıt olarak sosyal medyada yapılan duyarsız bir yorumun ardından Mountaintop Studios'tan kamuoyuna açık bir özür yayınladı . Taktiksel nişancı oyunu yalnızca Eylül 2024'ten beri piyasadaydı ve oyunculara göre Spectre Divide'ın düşüşüne katkıda bulunan birkaç neden arasında içerik eksikliği, yetersiz silahlar ve herkesin zevkine uygun olmayan bir sanat tarzı yer alıyor.
Video oyunları sektörünün son birkaç yıldır işten çıkarmalar ve kapanmalarla dolu olduğu bir sır değil, Warner Bros. Games'in platform dövüş oyunu MultiVersus'u iptal etme kararı da buna dahil . Bunun topluluk üzerindeki etkisini göz önünde bulundurarak, geliştiriciler ve sektör profesyonelleri genellikle bu zor zamanlarda başsağlığı ve destek sunmak için orada oluyorlar, bu yüzden Bad Guitar Studio'nun yanıtı son derece uygunsuz bulundu.
Mountaintop Studios , 12 Mart'ta stüdyonun ve Spectre Divide'ın kapatılacağını duyurdu ve taktiksel nişancı oyununun ilk sezonunun ekibin oyunu desteklemeye ve stüdyoyu çalışır durumda tutmaya devam etmek için ihtiyaç duyduğu başarı seviyesine ulaşmadığını vurguladı. FragPunk'ın Twitter hesabı daha sonra profesyonel olmayan bir şekilde bir Kaptan Amerika meme'iyle yanıt verdi ve stüdyo o zamandan beri yanıt için özür diledi. Ayrı bir Twitter gönderisinde, hesap yorumu "duyarsız ve profesyonelce değil" olarak vurguladı ve topluluğa içeriğin "stüdyomuzun değerlerini veya sektördeki meslektaşlarına olan saygısını yansıtmadığı" konusunda güvence verdi. Konuyu kapatmak için geliştirici, bunun tekrar olmamasını sağlamak için gerekli adımların atıldığını belirtti.
Doğal olarak, oyuncular sosyal medya fiyaskosundan sonra Bad Guitar Studio'ya pek de sıcak bakmadılar ve çoğu kişi için fazla agresif olan FragPunk'ın tartışmalı mikroişlemlerine sırtlarını dayadılar. Bazı kullanıcılar durumdan haberdar olduktan sonra FragPunk'ı kaldırdıklarını iddia ettiler ve artık silinmiş olan cevap herkesin görebileceği şekilde yorumlar bölümünde dolaştı. Ancak, birkaç hayran geliştiricinin özrünü kabul etti ve gönderenin adına hatayı kabul ettiği için saygı gösterildiğini belirtti, ancak etkinliğin bir süre ekibi takip edeceğini düşündüler.
Bad Guitar Studio'nun FragPunk'ı yayıncı NetEase altında yayınlamasından bu yana, oyuncular Çinli şirketin Marvel Rivals üzerinde çalışan çalışanlarını son zamanlarda işten çıkarması göz önüne alındığında, kahraman nişancı oyununun ateş hattında bir sonraki olabileceğinden endişe ediyor . FragPunk, Mart 2025'in başında yayınlandıktan sonra Steam'de güçlü bir başlangıç yaptı , yayınlanmasından birkaç gün sonra yaklaşık 114.000 eşzamanlı oyuncu topladı ve platformun En Çok Satanlar listesinde altıncı sıraya yerleşti.
Video oyunları sektörünün son birkaç yıldır işten çıkarmalar ve kapanmalarla dolu olduğu bir sır değil, Warner Bros. Games'in platform dövüş oyunu MultiVersus'u iptal etme kararı da buna dahil . Bunun topluluk üzerindeki etkisini göz önünde bulundurarak, geliştiriciler ve sektör profesyonelleri genellikle bu zor zamanlarda başsağlığı ve destek sunmak için orada oluyorlar, bu yüzden Bad Guitar Studio'nun yanıtı son derece uygunsuz bulundu.
Mountaintop Studios , 12 Mart'ta stüdyonun ve Spectre Divide'ın kapatılacağını duyurdu ve taktiksel nişancı oyununun ilk sezonunun ekibin oyunu desteklemeye ve stüdyoyu çalışır durumda tutmaya devam etmek için ihtiyaç duyduğu başarı seviyesine ulaşmadığını vurguladı. FragPunk'ın Twitter hesabı daha sonra profesyonel olmayan bir şekilde bir Kaptan Amerika meme'iyle yanıt verdi ve stüdyo o zamandan beri yanıt için özür diledi. Ayrı bir Twitter gönderisinde, hesap yorumu "duyarsız ve profesyonelce değil" olarak vurguladı ve topluluğa içeriğin "stüdyomuzun değerlerini veya sektördeki meslektaşlarına olan saygısını yansıtmadığı" konusunda güvence verdi. Konuyu kapatmak için geliştirici, bunun tekrar olmamasını sağlamak için gerekli adımların atıldığını belirtti.
FragPunk Geliştiricileri, Duyarsız Yorumlarının Ardından Spectre Divide'ın Mountaintop Stüdyolarından Özür Diledi
Doğal olarak, oyuncular sosyal medya fiyaskosundan sonra Bad Guitar Studio'ya pek de sıcak bakmadılar ve çoğu kişi için fazla agresif olan FragPunk'ın tartışmalı mikroişlemlerine sırtlarını dayadılar. Bazı kullanıcılar durumdan haberdar olduktan sonra FragPunk'ı kaldırdıklarını iddia ettiler ve artık silinmiş olan cevap herkesin görebileceği şekilde yorumlar bölümünde dolaştı. Ancak, birkaç hayran geliştiricinin özrünü kabul etti ve gönderenin adına hatayı kabul ettiği için saygı gösterildiğini belirtti, ancak etkinliğin bir süre ekibi takip edeceğini düşündüler.
Bad Guitar Studio'nun FragPunk'ı yayıncı NetEase altında yayınlamasından bu yana, oyuncular Çinli şirketin Marvel Rivals üzerinde çalışan çalışanlarını son zamanlarda işten çıkarması göz önüne alındığında, kahraman nişancı oyununun ateş hattında bir sonraki olabileceğinden endişe ediyor . FragPunk, Mart 2025'in başında yayınlandıktan sonra Steam'de güçlü bir başlangıç yaptı , yayınlanmasından birkaç gün sonra yaklaşık 114.000 eşzamanlı oyuncu topladı ve platformun En Çok Satanlar listesinde altıncı sıraya yerleşti.