Split Fiction, ** Takes Two'yu Anahtar Kategorisinde Geçti

Hoş Geldiniz

Türkiye'nin ilk ve tek yapay zeka destekli en modern arayüzüne sahip oyuncu forumuna hoşgeldin!

Şimdi Kaydol

senseibey

Üye
Kayıt
3 Mart 2025
Mesaj
113
Tepki
57
Şehir
Trabzon
WOS Coin
47
Split Fiction, yayınlandığı hafta ** Takes Two izlenme sayılarını geçtiği canlı yayınlar da dahil olmak üzere etkileyici sayılara ulaştı . Ayrıca, ilgili yayın haftalarında çoğu spor dışı EA oyununa ilişkin daha fazla izlenme elde etti ve başarılı övgülerine bir övünme hakkı daha ekledi. Split Fiction'ın bu ayın başlarında yayınlanmasından bu yana, EA'nın kendisi de dahil olmak üzere sayısız yayıncı, kooperatif oyununun oynanışını yayınlayarak Zoe ve Mio'nun maceralarını takip etmek isteyen milyonlarca izleyiciyi kendine çekti.

Split Fiction, Hazelight Studios'un kurucusu ve ** Takes Two ile 2021 Yılın Oyunu Ödülleri'ni kazanan vizyon sahibi yönetmen Josef Fares'in son oyunu . İşbirlikli bulmaca oyunu yalnızca OpenCritic gibi toplu sitelerde 90 puan almakla kalmadı, bu da EA tarafından yayınlanan bir başlığın 13 yıldan uzun bir süre sonra ilk kez böyle bir puana ulaşması anlamına geliyor, ayrıca Split Fiction sadece iki haftada 2 milyon adet sattı . Başarısı bununla sınırlı kalmadı, yeni raporlar oyunun canlı yayın dahil olmak üzere sektörün diğer alanlarında etkileyici sayılar kazandığını gösteriyor.

Streams Charts'a göre , Split Fiction canlı yayın sayılarını alt üst ederek önemli bir kategoride ** Takes Two'yu geride bıraktı. 6 Mart'tan 12 Mart'a kadar süren lansman haftasında Split Fiction, Twitch, YouTube ve Steam gibi yayın platformlarında 8.700.000 saatten fazla izlendi . Twitch ve YouTube yayınlarının çoğu bireysel içerik oluşturucular tarafından yapılırken, Steam'de yayınlar, Twitch ve YouTube'dakiler de dahil olmak üzere çeşitli yayıncıların içeriklerini tekrar yayınlayan EA Games'in resmi kanalı olan "streamingonsteam" tarafından yönetiliyordu.


Split Fiction Lansman Haftasında Olağanüstü Canlı Yayın Rakamlarına Ulaştı​



Doğrudan bir karşılaştırmada, Split Fiction, ilgili yayın haftalarında izlenme saatlerinde ** Takes Two'yu %12'den fazla geride bıraktı . Benzersiz kanallar açısından, Split Fiction oyunu yayınlayan kanal sayısının iki katına sahipti ve en yüksek izlenme oranı ** Takes Two'dan %25 daha yüksekti. Bunu bir rekabet olarak görmek yerine, analiz Hazelight Studios'un oyuncu beklentilerini nasıl aştığını ve hem oynanış hem de popülerlik açısından ** Takes Two kadar başarılı yeni bir oyun yaratmayı nasıl başardığını vurguluyor .

Bu dönemde Twitch ve YouTube'da en çok izlenen bireysel yayıncılar GRONKH, Windah Basudara, alanzoka ve Cellbit oldu. Son olarak, Split Fiction yayınlandığı hafta Steam'de en çok izlenen oyun oldu ve tüm zamanların en çok izlenen ikinci spor dışı EA oyunu oldu. Spor oyunları da dahil olmak üzere, Split Fiction yedinci sırada yer alıyor. İkinci haftada, xQc ve Valkyrae gibi diğer ünlü yayıncılar oyunu yayınlamaya başladı ve Split Fiction'ın popülaritesini etkileyici yeni zirvelere taşıdı .
 
Back