Sony çatısı altında geliştirilen ve Housemarque imzası taşıyan yeni aksiyon-macera oyunu Saros, oyun dünyasında merak uyandırmaya başladı. Henüz çıkışına uzun süre olsa da, stüdyonun yeni projesine dair ayrıntıların bu yılın sonlarına doğru gün yüzüne çıkması bekleniyor. Returnal ile tanınan geliştirici ekip, bu kez farklı bir atmosfer sunmaya hazırlanıyor.
İlk bilgiler, Saros’un oyuncu odaklı yapısıyla dikkat çekeceğini gösteriyor. Oyunda, Carcosa isimli esrarengiz bir gezegende geçen hikâye boyunca, oyuncular hem silahlarını hem de ekipmanlarını geliştirme imkânına sahip olacak. Oyuncular çeşitli yaratıklarla karşılaşırken, bulundukları ortamın gizemlerini çözmek için stratejik ilerlemeler yapacak. Geliştiricilerin aktardığına göre, silah geliştirme sistemi ve zırh yükseltme mekaniği, oyunun temel oynanış unsurlarından olacak. Ayrıca karakter gelişimine dayalı yapı, oyunun ilerleyişini doğrudan etkileyecek.
Saros’un 2026 yılında ilk olarak PlayStation 5 için piyasaya sürülmesi planlanıyor. Sony’nin son yıllarda izlediği politika göz önüne alındığında, bu oyunun da ilerleyen dönemlerde PC platformuna taşınması sürpriz olmayacak. Housemarque, Returnal ile oyunculara karanlık ve atmosferik bir deneyim sunmuştu; Saros’un da bu çizgiyi devam ettirmesi bekleniyor. Oyunda Arjun Devraj adlı karakteri kontrol ediyoruz. Bu karaktere ünlü oyuncu Rahul Kohli hayat veriyor. Returnal’dan farklı olarak, Saros’ta oyun boyunca biriktirilen bazı kaynaklar kalıcı olacak. Bu özellik, oyuncuların her denemesinde daha güçlü hâle gelmelerini sağlayacak.
Saros Nasıl Bir Oyun Olacak?
İlk bilgiler, Saros’un oyuncu odaklı yapısıyla dikkat çekeceğini gösteriyor. Oyunda, Carcosa isimli esrarengiz bir gezegende geçen hikâye boyunca, oyuncular hem silahlarını hem de ekipmanlarını geliştirme imkânına sahip olacak. Oyuncular çeşitli yaratıklarla karşılaşırken, bulundukları ortamın gizemlerini çözmek için stratejik ilerlemeler yapacak. Geliştiricilerin aktardığına göre, silah geliştirme sistemi ve zırh yükseltme mekaniği, oyunun temel oynanış unsurlarından olacak. Ayrıca karakter gelişimine dayalı yapı, oyunun ilerleyişini doğrudan etkileyecek.
Saros’un 2026 yılında ilk olarak PlayStation 5 için piyasaya sürülmesi planlanıyor. Sony’nin son yıllarda izlediği politika göz önüne alındığında, bu oyunun da ilerleyen dönemlerde PC platformuna taşınması sürpriz olmayacak. Housemarque, Returnal ile oyunculara karanlık ve atmosferik bir deneyim sunmuştu; Saros’un da bu çizgiyi devam ettirmesi bekleniyor. Oyunda Arjun Devraj adlı karakteri kontrol ediyoruz. Bu karaktere ünlü oyuncu Rahul Kohli hayat veriyor. Returnal’dan farklı olarak, Saros’ta oyun boyunca biriktirilen bazı kaynaklar kalıcı olacak. Bu özellik, oyuncuların her denemesinde daha güçlü hâle gelmelerini sağlayacak.