Returnal Stüdyosundan Yeni Proje: Saros Hakkında İlk Bilgiler Geliyor

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Abyss
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
Hoş Geldiniz

Türkiye'nin ilk ve tek yapay zeka destekli en modern arayüzüne sahip oyuncu forumuna hoşgeldin!

Şimdi Kaydol

Abyss

Üye
Kayıt
11 Mart 2025
Mesaj
1,379
Tepki
85
Şehir
ZNG, TUR
WOS Coin
52,520
Sony çatısı altında geliştirilen ve Housemarque imzası taşıyan yeni aksiyon-macera oyunu Saros, oyun dünyasında merak uyandırmaya başladı. Henüz çıkışına uzun süre olsa da, stüdyonun yeni projesine dair ayrıntıların bu yılın sonlarına doğru gün yüzüne çıkması bekleniyor. Returnal ile tanınan geliştirici ekip, bu kez farklı bir atmosfer sunmaya hazırlanıyor.

Saros

Saros Nasıl Bir Oyun Olacak?​


İlk bilgiler, Saros’un oyuncu odaklı yapısıyla dikkat çekeceğini gösteriyor. Oyunda, Carcosa isimli esrarengiz bir gezegende geçen hikâye boyunca, oyuncular hem silahlarını hem de ekipmanlarını geliştirme imkânına sahip olacak. Oyuncular çeşitli yaratıklarla karşılaşırken, bulundukları ortamın gizemlerini çözmek için stratejik ilerlemeler yapacak. Geliştiricilerin aktardığına göre, silah geliştirme sistemi ve zırh yükseltme mekaniği, oyunun temel oynanış unsurlarından olacak. Ayrıca karakter gelişimine dayalı yapı, oyunun ilerleyişini doğrudan etkileyecek.


Saros’un 2026 yılında ilk olarak PlayStation 5 için piyasaya sürülmesi planlanıyor. Sony’nin son yıllarda izlediği politika göz önüne alındığında, bu oyunun da ilerleyen dönemlerde PC platformuna taşınması sürpriz olmayacak. Housemarque, Returnal ile oyunculara karanlık ve atmosferik bir deneyim sunmuştu; Saros’un da bu çizgiyi devam ettirmesi bekleniyor. Oyunda Arjun Devraj adlı karakteri kontrol ediyoruz. Bu karaktere ünlü oyuncu Rahul Kohli hayat veriyor. Returnal’dan farklı olarak, Saros’ta oyun boyunca biriktirilen bazı kaynaklar kalıcı olacak. Bu özellik, oyuncuların her denemesinde daha güçlü hâle gelmelerini sağlayacak.
 
Back