Overwatch 2'nin eski baş oyun ve kahraman tasarımcısı Alec Dawson, artık kahraman nişancı oyununun oyun tasarımı yardımcı yönetmeni. Blizzard için çalıştığı yedi yıllık deneyiminin üçünden fazlasını Overwatch 2'de geçiren Dawson, Team 4'ün işleri nasıl yaptığına yabancı değil ve bu da FPS'nin daha da fazla başarı elde etmesine yardımcı olmasını sağlamalı.
Kasım 2021'de, Overwatch 2'nin yayınlanmasından yaklaşık bir yıl önce, Alec Dawson, Blizzard'ın ikonik kahraman nişancı oyununun devamı için kıdemli oyun tasarımcısı olarak Team 4'e katıldı. Sonraki üç yıl boyunca Dawson, eski Overwatch 2 geliştiricisi Geoff Goodman'ın ayrılmasının ardından 2022'de baş kahraman tasarımcısı ve 2024'te baş oyun tasarımcısı pozisyonuna yükselerek bir dizi terfi aldı.
Şimdi, Dawson'ın Overwatch 2 ile yaptığı çalışma , ona Blizzard geliştirme ekibinde daha fazla ilerleme kazandırdı. Dawson'ın LinkedIn'deki profiline göre , geliştirici Mart 2025'te oyun tasarımı yardımcı yönetmenliğine terfi etti. Bu pozisyon, görünüşe göre onu doğrudan ekipteki oyun yönetmeni Aaron Keller'ın altına yerleştiriyor ve Dawson'a Overwatch 2'nin yaratıcı süreçleri üzerinde daha fazla kontrol sağlıyor .
Dawson, Overwatch 2'nin tüm ömrü boyunca üzerinde çalışmış olsa da , Blizzard kariyerine 2018'de Hearthstone ekibinde başladı. Hearthstone'da Saviors of Uldum ve Scholomance Academy kart setlerinin ilk tasarımcısı olarak çalıştı ve 2020'de neredeyse bir düzine diğer genişleme paketi ve Battlegrounds oyun modu için baş oyun tasarımcısı olarak çalıştı ve 2021'de Team 4'e katıldı.
Söylemeye gerek yok, Overwatch 2 topluluğu Dawson'ın terfisini duyduğunda heyecanlandı. Geliştirici, Overwatch 2 ekibindeki en sesli ve şeffaf geliştiricilerden biri ve genellikle Keller'ın yanında kahraman dengesi, değişiklikler ve ekibin oyunu geliştirmek için hayran geri bildirimlerini nasıl kullandığı hakkında konuşuyor. Dawson, Team 4'te sürekli olarak olumlu bir varlık gösterdi, bu yüzden oyuncuların çoğunluğunun oyun tasarımı yardımcı yönetmeni olarak neler başarabileceğini görmek için istekli olduğu anlaşılıyor.
Genel olarak, Overwatch 2 şu anda harika bir yerde görünüyor. Overwatch 2 Sezon 15'te tanıtılan Perks sistemi büyük bir hit oldu ve Stadyum oyun modu ve kahraman yasaklamaları gibi diğer yaklaşan oyun özellikleri, işleri kökten ve yenileyici şekillerde sarsmaya söz veriyor. Umuyoruz ki, Dawson'ın oyun tasarımı yardımcı yönetmeni olarak yeni pozisyonu, Overwatch 2'nin öngörülebilir gelecekte bunun gibi tatmin edici içerikler yayınlamaya devam etmesine yardımcı olur.
Kasım 2021'de, Overwatch 2'nin yayınlanmasından yaklaşık bir yıl önce, Alec Dawson, Blizzard'ın ikonik kahraman nişancı oyununun devamı için kıdemli oyun tasarımcısı olarak Team 4'e katıldı. Sonraki üç yıl boyunca Dawson, eski Overwatch 2 geliştiricisi Geoff Goodman'ın ayrılmasının ardından 2022'de baş kahraman tasarımcısı ve 2024'te baş oyun tasarımcısı pozisyonuna yükselerek bir dizi terfi aldı.
Şimdi, Dawson'ın Overwatch 2 ile yaptığı çalışma , ona Blizzard geliştirme ekibinde daha fazla ilerleme kazandırdı. Dawson'ın LinkedIn'deki profiline göre , geliştirici Mart 2025'te oyun tasarımı yardımcı yönetmenliğine terfi etti. Bu pozisyon, görünüşe göre onu doğrudan ekipteki oyun yönetmeni Aaron Keller'ın altına yerleştiriyor ve Dawson'a Overwatch 2'nin yaratıcı süreçleri üzerinde daha fazla kontrol sağlıyor .
Alec Dawson Artık Overwatch 2'nin Yardımcı Yönetmeni
Dawson, Overwatch 2'nin tüm ömrü boyunca üzerinde çalışmış olsa da , Blizzard kariyerine 2018'de Hearthstone ekibinde başladı. Hearthstone'da Saviors of Uldum ve Scholomance Academy kart setlerinin ilk tasarımcısı olarak çalıştı ve 2020'de neredeyse bir düzine diğer genişleme paketi ve Battlegrounds oyun modu için baş oyun tasarımcısı olarak çalıştı ve 2021'de Team 4'e katıldı.
Söylemeye gerek yok, Overwatch 2 topluluğu Dawson'ın terfisini duyduğunda heyecanlandı. Geliştirici, Overwatch 2 ekibindeki en sesli ve şeffaf geliştiricilerden biri ve genellikle Keller'ın yanında kahraman dengesi, değişiklikler ve ekibin oyunu geliştirmek için hayran geri bildirimlerini nasıl kullandığı hakkında konuşuyor. Dawson, Team 4'te sürekli olarak olumlu bir varlık gösterdi, bu yüzden oyuncuların çoğunluğunun oyun tasarımı yardımcı yönetmeni olarak neler başarabileceğini görmek için istekli olduğu anlaşılıyor.
Genel olarak, Overwatch 2 şu anda harika bir yerde görünüyor. Overwatch 2 Sezon 15'te tanıtılan Perks sistemi büyük bir hit oldu ve Stadyum oyun modu ve kahraman yasaklamaları gibi diğer yaklaşan oyun özellikleri, işleri kökten ve yenileyici şekillerde sarsmaya söz veriyor. Umuyoruz ki, Dawson'ın oyun tasarımı yardımcı yönetmeni olarak yeni pozisyonu, Overwatch 2'nin öngörülebilir gelecekte bunun gibi tatmin edici içerikler yayınlamaya devam etmesine yardımcı olur.