Assassin's Creed Shadows, suikastlardan sonra oyunun kalıcı olarak "Mürekkep" modunda kalmasına neden olan tuhaf bir hata içeriyor; bazı oyuncular bu hatayı o kadar havalı buluyor ki, kalıcı bir özellik olmasını umuyorlar. Hata, hayranların Assassin's Creed Shadows'da keşfettiği nadir teknik sorunlardan biri olarak öne çıkıyor , çünkü oyun dikkat çekici cilasıyla övülüyor.
İki ertelemenin ardından, Ubisoft'un ikonik serisinin son ana girişi 20 Mart'ta PC ve mevcut nesil konsollar için piyasaya sürüldü. Assassin's Creed Shadows, piyasaya sürülmesinden birkaç saat sonra 1 milyondan fazla oyuncu topladı ve bu da Ubisoft'un elinde büyük bir hit olduğunu gösteriyor. Diğer şeylerin yanı sıra, oyun hem az sayıda teknik sorun hem de mükemmel performans açısından ilk günden itibaren oldukça cilalı olduğu için yaygın övgü aldı.
Assassin's Creed Shadows'un ilk kullanıcıları bazı hatalarla karşılaşmış olsa da, hepsi eleştirilmedi. Aksine, yakın zamanda keşfedilen en az bir aksaklık o kadar popüler oldu ki oyuncular Ubisoft Montreal'in bunu bir özellik haline getirmesini aktif olarak talep ediyor. Başlangıçta Reddit kullanıcısı ManuDOMB tarafından tanımlanan sorun, suikastların ardından oyunun "Mürekkep" modunda takılı kalmasına neden oluyor. Normalde, Assassin's Creed Shadows'da görev hedeflerini öldürdükten sonra mürekkep filtresi saniyeler içinde kaybolurdu .
Oyunun bu modda takılıp kalmasına tam olarak neyin sebep olduğu belirsiz. Bu soruna tanıklık eden oyuncu hesapları şu anda sınırlı, bu da hatanın kendisinin yaygın olmadığını gösteriyor. Ancak, bazı hayranlar bu durumdan gerçekten hayal kırıklığına uğramış görünüyor. Örneğin, ManuDOMB hatayı "havalı" bulduklarını ve Ubisoft'tan bunu kalıcı bir özellik haline getirmesini istediklerini söyledi. Keşiflerine katılan bazı oyuncular bu fikre alenen katıldı.
Suikast sonrası ekranın gerçek estetiği , Assassin's Creed Shadows fotoğraf modu kullanılarak durağan karelerde kopyalanabilir . Görünüm, fotoğraf modunun Filtre sekmesinde bulunan FX Filtre seçeneklerinden biri olan Mürekkep filtresine dayanmaktadır. Estetiğin kendisi, ekrandaki her karakteri gri tonlarında işlerken, dünyanın geri kalanını bronzlaştırarak bir parşömene benzetir. Dahası, bu modda tüm kan canlı kırmızı olarak işlenir.
Suikast sonrası ekran zaten Mürekkep filtresinin gerçek zamanlı bir versiyonunu kullandığından, bu modu görünürde kalıcı hale getirmek Ubisoft için çok fazla iş olmayacaktır, ancak oyunun bu şekilde gerçekten tam olarak oynanabilir olup olmayacağı tartışmalıdır. Yine de, oyunun sanat yönetimini tamamen değiştiren alternatif bir görsel moda sahip olma fikri tamamen benzersiz değildir. Ghost of Tsushima'nın Kurosawa modu , Cuphead'in Siyah ve Beyaz modu ve Uncharted 4'ün ASCII ve Gökkuşağı modları gibi birkaç örnek vermek gerekirse, benzer bir şeyi başarıyor.
İki ertelemenin ardından, Ubisoft'un ikonik serisinin son ana girişi 20 Mart'ta PC ve mevcut nesil konsollar için piyasaya sürüldü. Assassin's Creed Shadows, piyasaya sürülmesinden birkaç saat sonra 1 milyondan fazla oyuncu topladı ve bu da Ubisoft'un elinde büyük bir hit olduğunu gösteriyor. Diğer şeylerin yanı sıra, oyun hem az sayıda teknik sorun hem de mükemmel performans açısından ilk günden itibaren oldukça cilalı olduğu için yaygın övgü aldı.
Assassin's Creed Shadows'un ilk kullanıcıları bazı hatalarla karşılaşmış olsa da, hepsi eleştirilmedi. Aksine, yakın zamanda keşfedilen en az bir aksaklık o kadar popüler oldu ki oyuncular Ubisoft Montreal'in bunu bir özellik haline getirmesini aktif olarak talep ediyor. Başlangıçta Reddit kullanıcısı ManuDOMB tarafından tanımlanan sorun, suikastların ardından oyunun "Mürekkep" modunda takılı kalmasına neden oluyor. Normalde, Assassin's Creed Shadows'da görev hedeflerini öldürdükten sonra mürekkep filtresi saniyeler içinde kaybolurdu .
Assassin's Creed Shadows Kalıcı Mürekkep Filtresi Hatası
Oyunun bu modda takılıp kalmasına tam olarak neyin sebep olduğu belirsiz. Bu soruna tanıklık eden oyuncu hesapları şu anda sınırlı, bu da hatanın kendisinin yaygın olmadığını gösteriyor. Ancak, bazı hayranlar bu durumdan gerçekten hayal kırıklığına uğramış görünüyor. Örneğin, ManuDOMB hatayı "havalı" bulduklarını ve Ubisoft'tan bunu kalıcı bir özellik haline getirmesini istediklerini söyledi. Keşiflerine katılan bazı oyuncular bu fikre alenen katıldı.
Suikast sonrası ekranın gerçek estetiği , Assassin's Creed Shadows fotoğraf modu kullanılarak durağan karelerde kopyalanabilir . Görünüm, fotoğraf modunun Filtre sekmesinde bulunan FX Filtre seçeneklerinden biri olan Mürekkep filtresine dayanmaktadır. Estetiğin kendisi, ekrandaki her karakteri gri tonlarında işlerken, dünyanın geri kalanını bronzlaştırarak bir parşömene benzetir. Dahası, bu modda tüm kan canlı kırmızı olarak işlenir.
Suikast sonrası ekran zaten Mürekkep filtresinin gerçek zamanlı bir versiyonunu kullandığından, bu modu görünürde kalıcı hale getirmek Ubisoft için çok fazla iş olmayacaktır, ancak oyunun bu şekilde gerçekten tam olarak oynanabilir olup olmayacağı tartışmalıdır. Yine de, oyunun sanat yönetimini tamamen değiştiren alternatif bir görsel moda sahip olma fikri tamamen benzersiz değildir. Ghost of Tsushima'nın Kurosawa modu , Cuphead'in Siyah ve Beyaz modu ve Uncharted 4'ün ASCII ve Gökkuşağı modları gibi birkaç örnek vermek gerekirse, benzer bir şeyi başarıyor.